onsdag 20 juli 2011

Hiss or Diss ?

JAG ÄR TRÖTT !

Nyss kolla jag på sommarmord och jätte nyss spela jag GH , Roligt för er att läsa det jag vet !

Jag kör en hiss diss nu tycker jag .. Jag vet att de inte var med på schemat men

T-CARE !

                                     
                     Jag dissar one piece rosa ! anledningen kommer snart !

Jag hissar Ziperall bubbelgum ! Anledning kommer .

Anledning :

Jo de är såhär att one piece rosa och ziperall bubbelgum ser EXAKT lika ut !
One piecen kostar: 1300 kr !
Ziperallen kostar: 599 kr !
Asså utan frakt !
Och man kan även på ziperallen ha sitt namn så INGEN kan sno den ;)
Jag tycker ziperallen är bäst och även bra om man vill ta en liten mys i soffan !
Okej , one piecen är nog lika mysig , men vadå betala 1300 för en mys i soffan , Nej säger jag till de !







 KRAM SWEETHERTS , NU SKA LILLA JAG ... Zzzzzzz

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar