lördag 2 juli 2011

Sunne vattenland :D

Hejsan , nu drar jag dagen med lite fina bilder å skiit :)
Ja , de började med att jag gick upp , var vimsig så jag nästan gick in i väggen :s efter ett tag var allt packat så vi kunde dra till Amanada , Andre och Johanna och hämta upp dom :)
Jag och Johanna lyssna på muusik och dansa i bilen , ( sitt dansa xD )
BILDER PÅ OSS I BILEN !


Här tryckte Amanda upp mackan i kamran :)

'' Happyface ''

Johanna och jag dunkar '' FEST HOS MANGE !

Vi sjunger lite ^^


När vi kom in i vattenlandet så bytte vi om , jag och joahanna hade kul i omklädnings rummet :D
Vi gick ut och ALLT började med att åka Mammuten :D inte mycket mer att säga , Vi hade skit kul :)
Tja ,,, det var inte så kul i bubbelpoolarna .. de var några blattar som typ skrek och skvätte as mycket vatten .. Jag fick syk och skrev HÅLKÄFTEN ! dom var tysta tre sekunder -.- sen ,
- VILKA ÄR BÄST ! FÅRVARD ! VILKA ÄR BÄST FÅRDVARD -.-
Men dom blev tillsägda av badvakten :) Asså har inte lust att ladda upp bilder :(
jaja, ni får tre bilder till (A)


Amanda :D

miie :)

Johanna ;)




Måste bara säga ! , jag kommer inte vara uppdaterad på typ 1-2 veckor , för jag åker till sundsvall med Elinor :) Men jag kommer blogga ihjäl mej när jag kommer hem , jag svär ! :)

pusshej ,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar