fredag 1 juli 2011

Ny blogg ( igen ) ;)

Heej mina kära bloggläsare :) Jag har ju lagt ner lite med bloggandet , Men nu är det dags att blogga igen :D Ni kanske känner igen mej från http:/fuzzylinn.blogspot.com , Om inte så kommer en liten beskrivning om hur jag ser ut , hur jag kommer använda min blogg och lite info om mig själv ^^

Bild på mig ;S


Jag kommer använda min blogg såhär ,

Hiss eller Diss - Jag berättar var jag tycker är inne eller ute :) Hiss betyder inne och Diss betyder ute !

Veckans skämt - Jag drar ett hemligt skämt varje vecka som ni kan komentera och tex säga '' Detta är veckans skämt ! '' och förklara vad skämtet va , på söndagen avslöjar jag skämtet !

Dagen - Jag berättar om min dag, kanske inte så kul att läsa de , men de får ni leva med ^^

Veckans sötis - Jag visar en bild/video på ett djur en mäniska eller ett barn , nästan vad som hälst :)

Frågestund - Fråga vad ni vill !

Dagens outfit - Tar bild på dagens kläder , berättar afärr och pris ( Om jag kommer ihåg priset xD )
dagens outfit visar jag inte varje dag !

Videoinlägg - Berättar dagen i en video :)

Smink/kläd tips - Berättar tips om kläder, sminket, håret , lite allt möjligt ;)

OM DU INTE HAR INTRESSE FÖR DETTA OCH SKA KOMMA MED ONÖDIGA KOMENTARER , klicka bort tack ! :)

Lite info om mej

Namn: Frida-Linn Bernhardsson
Ålder: Heh , 11 ^^
Kön: Kvinna o,o
Intresse: Blogga , va med vänner . Leva livet ;)
Partner: Stani Malec : *
Familj: 2 Bröder , en mamma , en pappa , pappas nya tjej , mammas nya kille , mammas nya killesbarn , pappas nya tjejsbarn , svägerska , en hund , två katter :) I LIKE IT <---

OBS : skriver inte dagen idag för jag ska sova nu ;s Ska upp tidigt ^^ IMORGON BLIRE SUNNE VATTENLAND! med pappa Amanda, Johanna , Andre och möter Elinor there ^^

Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar